Monday, August 27, 2012

Balik Kampung


aku sangat suka suasana kampung. aku suka sebab banyak pokok kelapa dengan sungai. aku suka tengok makcik2 nenek2 pakai baju kurung tapi pakai kain batik. selalu terbayang apa diorang buat dengan kain baju kurung tu kalau diorang tak pakai. aku suka tengok atuk2 bawak cucu2 diorang naik motor... dan paling best nasi lemak opah aku (kuar air mata terharu)... sedap sangat... kalau nak cerita pasal kampung aku ni. memang banyak cerita ni. tapi nak cepat and tak payah banyak membaca korang tengok video yang aku edit kat bawah ni. 


aku car sick masa dalam perjalanan pergi ke Ipoh. habis kereta adik aku Bahim penuh dengan muntah aku. hahaha.. sampai2 je Ipoh teruk aku kena bahan dengan ahli keluarga yang lain. diorang mati2 ingat Fatimah si adik bongsu yang muntah.. rupa2 aku si anak sulung yang muntah.. sebab tu takde video masa kat rumah atuk aku kat Ipoh. aku tak larat nak buat apa2.. tengok makanan je rasa loya..


Selamat Hari Raya! 

No comments:

Post a Comment