Sunday, July 15, 2012

Cartoon Tag



takat ni aku tak pernah lagi kenal dengan orang yang tak tengok kartun masa kecik. kartun dengan kanak-kanak memang tak dapat dipisahkan.. aku dah lama teringin nak buat satu tag video just cakap pasal kartun je... aku nak orang yang tengok video kat atas ni, jadi teruja nak imbas balik kartun yang diorang pernah tengok dulu... kalau korang dah boleh dilabel sebagai orang dewasa dan rasa segan nak tengok kartun... korang ikot je prinsip ni.

1. kartun untuk tontonan umum.
2. kartun tu karya orang dewasa. kanak2 tak mampu buat kartun sebab diorang kene gi sekolah.

dengan berpegang pada dua prinsip ni aku gerenti korang akan tengok kartun dengan yakin depan adik2 korang, sepupu korang.. dan semua yang dalam golongan kanak2 atau remaja...

Soalan-soalan Cartoon Tag

1. When did you start watching cartoons? At what age?
2. Which do you prefer? Reading comics or watching cartoons?
3. What is your favorite old school kids cartoon growing up?
4. What is your favorite cartoon character?
5. What is your least favorite cartoon?
6. What is your favorite cartoon show intro?
7. Do you prefer anime, local or western cartoons?
8. Do you still watch cartoons? If yes, which cartoon?
9. What cartoon would you prefer to live on?
10. Which cartoon character do you resemble the most?

and to make things more fun aku, Shaf dan Niman saja main 
Quiz -  What Cartoon Character Are You?


(saja bagi 3 link Quiz biar korang boleh main kalau bosan)

 Result dia?
Niman: Bugs Bunny
Shaf: Pinky and The Brain
Kaydee: Doug

oh and check out video terakhir aku untuk VEDFAM! the full version of our answer for the question... 
What is your favorite cartoon show intro?



Selamat Berpuasa dan Menyambut Ramadhan! :D

No comments:

Post a Comment