Thursday, June 7, 2012

Youtuber Tag via Skype

aku bukan jenis yang tengok tv sebenarnya (sebab aku cepat bosan dengan iklan) tapi ada sekali tu aku lalu depan tv masa adik aku fatimah tengah layan channel nickelodeon ni and dia tunjuk cerita Victorious season 1 episode 9 - Wifi in the Sky. aku terlayan sekali sebab concept dia macam menarik.

  

basically dalam episode ni Tory Vega pergi mana ntah dengan kakak dia. and flight dia lambat landing. dalam masa yang sama dia ada group assignment kena hantar esoknya. so what she did was dia online atas kapal terbang tu. dia video chat dengan group members dia untuk siapkan assignment diorang tapi semua asyik main-main je. lepas tengok tu aku terus dapat idea untuk buat satu video yang aku just rakam screen PC aku masa aku video chat. 

maka terhasil la video paling lama aku pernah edit ni. seminggu baru siap. aku edit sikit2 setiap hari.


Youtuber Tag Questions

1- What do you like most about YouTube?
2- What do you dislike most about YouTube?
3- Who inspired you to make videos?
4- What did you want to achieve on YouTube and have you achieved it yet?
5- If you could change anything about you YouTube, what would it be?
6- What kind of videos do you do?
7- Do you wish you had more subscribers?
8- How many people are you subscribed to?
9- If you didn't have YouTube what would you do?
10- If you get/got hate, what would you do?
11- Do you have a lot of friends here on YouTube?
12- What is a piece of advice you would give to a beginner YouTuber?
13- What are your favourite types of video?

dan alang-alang tengah rakam tu, aku selitkan sekali sesi menjawab soalan mereka ini.


maka terhasil la video ni


*aku makin takde masa nak keluar pergi event2.. 
tengok la video terbaru ni pun rakam dalam bilik aku sendiri je.*
*i have this idea for a new video, 
but i might have to break my 'never vlog alone' rule*

2 comments: