Friday, March 9, 2012

Top 5 Vlogs

tiba-tiba aku rasa nak share apa yang aku selalu tengok kat youtube... aku bagi top 5 vloggers yang aku minat sangat-sangat... aku bagi yang luar negara nya sebab yang dalam negara nya macam sama je dengan semua orang...



5. Joey Graceffa


dia suka share pasal buku2 yang dia baca... product kesihatan yang dia guna.. kisah-kisah masa dia kecik and time dia sekolah yang kebanyakkan sangat kelakar.. aku tengok video dia baru aku kenal The Hunger Games.




4. Charlieissocoollike


dia ni.. sangat comel... geram gila aku...aku suka dengar cara dia bercakap.. aku suka video dia sebab dia banyak cite pasal science..



3. Daily Grace


Grace ni sangat kelakar... sengal dan kelakar... tahap macam tak betul tau.. tu je aku mampu cakap pasal dia ni.. semua video dia mesti ada part aku akan tergelak..




2. David So Comedy


he's a stand up comedian, singer and song writer... dia banyak buat video respond kepada benda2 ntah pape yang orang selalu post kat youtube.. aku suka sebab dia terus terang kutuk.. tapi dalam masa yang sama dia akan bagi nasihat sekali.. aku suka bila dia sarcastic dan suara dia sangat sedap bila nyanyi...




1. Mr Arturo Trejo


dia ni memang favourite aku... sabar je aku tunggu video2 dia.. most of youtubers yang aku layan sumenye keje as youtubers je... tapi dia tak.. dia ada steady job tapi dia ni still mampu buat videos tiap2 minggu... dia taknak behenti keje sebab sayang dah penat2 belajar tinggi2... aku suka cara dia edit video (aku banyak terikot2 style dia edit).. susah nak terangkan kenapa aku suka sangat video dia.. maybe korang kena try layan kot 2 atau 3 video dia and then maybe korang akan cakap... "oh.. patotlah kaydee suka.."






*nextnya entry nak share top 5 cooking channel yang aku suka layan kat youtube*
*maybe*
*kot*
*yela yela  nanti aku share*

2 comments:

  1. kalo kte no. 1 arturo and no.2 dailygrace! no 3,4,5 kne pk pjg skit...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep.. arturo tetap no 1.. hahaa... dalam senarai no 3,4 dan 5 awak mesti ada Jenna Marbles kan? hahaa~

      Delete