Tuesday, December 20, 2011

Comic Fiesta 2011




i had so much fun last Sunday... hari pertama comic fiesta this year (dengar cerita) dapat banyak kritikan tapi alhamdulillah masa hari kedua aku dengan member-member aku pegi, takde banyak masalah pon... i was shocked to see that we had to que sampai luar bangunan tapi line que tu gerak smooth je... check out the video i edited "Sejak Bila Mario Kawan dengan Darth Vader" (seriously.. sejak bila wei?)

Dah tengok? perasan tak Shazu cakap "kamtumi" tu? Munsyi pernah tweet kat Kak Arina.. and dalam tweet dia tu… dia cakap kat Kak Arina ayat lebih kurang macam come to me (kalau ada apa2 masalah)… yang comelnya pasal tweet tu.. dia eja… come to me… “kamtumi”… aku respond dengan cakap tu comel.. dia reply dengan bagi request aku letak “kamtumi” tu dalam next video aku… I know he might have been only joking but somehow I took it really seriously.. pecah otak gak la aku pikir camana nak buat kamtumi tu nampak spontan… I told Shazu about it and aku tak sangka dia boleh guna ayat tu dalam keadaan yang spontan… aku tak tau pon dia nak sebut tu time aku tengah rakam…

basically besides the picture with the person cosplayed as a video camera, that is definitely going to be listed in my best moment list.. 


* i really wanted to meet gameraiman tapi dia pegi hari sabtu... and i wanted to take a picture with fatin... tapi fatin busy gile dengan doll and 'boyfriend' baru dia... oh well, there's always next year*

1 comment:

  1. kd...mana ade boyfriend la....tue kwn minat same la.....>~<

    ReplyDelete