Saturday, July 30, 2011

what i want for raya


i have the attention span of a 5 year old.. aku sepatotnya siapkan something yang DIY like a month ago for this friend of mine (not sure dia nak jadi lagi ke tak kawan aku sebab aku dah buat dia tunggu lama gila... LAMA GILA)... tapi tak siap2 sebab aku asyik melencong buat benda lain... dalam hal ni... aku salahkan internet yang laju... dan cuti yang lama... dan mak yang tak abis2 panggil aku suruh tolong masak...

aku sepatotnya menulis dan melukis... tapi aku youtubis dan googlis...


*bunyi cengkerik*


anyways... aku rasa mesti semua orang penah makan takotao kat jusco kan? kalo tak penah.. aku nak quote ayat kawan aku Sapek.. "hilang separuh nikmat dunia".... 

tapi aku rasa nikmat dunia aku dah habis sebab...

Kaydee: "aku tak minum air gas"
Sapek: "hilang separuh nikmat dunia"

Kaydee: "aku tak makan telur kuning"
Sapek: "hilang separuh nikmat dunia"

anyways (again)... time aku duk cari2 resepi2 best yang berkhasiat kat youtube... i stumbled upon this... and aku teruja gila tengok... nak belaja buat... serius nak belaja... ingredients dia boleh je tukar2... kita melayukan la dia skit2... instead of letak octopus kita letak sambal belacan ke...



and then.. i found this... ada automatik nye mesin nak masak benda alah ni rupanya... aku tak tau la kalo semua orang dah tau... aku sorang je jakun tak tau... tapi serius aku teruja gila tengok... it's like... it's alive!




nota buat mak saya yang cantik lagi menawan dan muda jelita: 
tahun ni kalo satu family takyah baju raya boleh tak?
let's buy this instead!




Selamat Berpuasa dan menyambut Ramadhan!



1 comment:

  1. nak beli bnd ni gak...tp nak wat tako yg betol2 tako kne ada tepung die bru la rse betol2 tako haha ayat mcm org gilak.

    ReplyDelete