Sunday, July 24, 2011

I miss them


sapa nak tolong aku sapu sampah... sila beratur kat belakang aku~


lepas tengok movie terakhir Harry Potter... aku pikir satu benda je dalam kepala... eh tak... dua benda...

1. nak cari balik buku2 yang aku beli dulu, nak baca balik
2. marathon tengok movie dari first sampai last... 




 
macam tak percaya je dah abis kisah diorang ni... daripada saat ceria diorang masuk Hogwarts (seronok kembali ke sekolah) sampailah ke saat sekolah tu hampir musnah (pelajar sume merana terperangkap dalam penjara)... 

I miss them already~

No comments:

Post a Comment