Wednesday, June 22, 2011

the new remedy

i'm a huge fan of series and sitcoms... kalau ada orang tanya aku... apa aku buat untuk bazir masa aku... aku akan jawap edit video... tapi kalau aku tak jawap edit video... aku akan jawap tido... tapi kalau aku tak jawap tido... aku akan jawap tengok series dan sitcoms...

two of my favorite sitcoms are...

How I Met Your Mother.
aku dah sampai tahap takpelah kalo tak tunjuk-tunjuk mak budak-budak tu... yang penting sitcom ni ada season by season untuk aku tengok...


The Big Bang Theory


mula-mula aku tengok cita ni sebab aku bengang adik aku Baem cakap ni bukan lawak untuk aku... rasa tercabar sebab Baem cakap lawak-lawak dalam cita ni aku tak kan paham... well in your face brother! sape yang mintak kat kakak nak season 4? hah? sape?

sekarang sebab takde apa2 update untuk season baru dari dua sitcom ni... aku jadi tak tentu arah nak bazir masa macam mana sekarang... and then aku terbaca dua orang member aku ni cakap pasal cite Modern Family kat facebook and twitter... so aku try tengok... and terus lekat...



2 comments:

  1. modern family,,? macam best je. aku pun tengah ketagih sitcom ni, sampai dah donlod pimaipimaitangtu ha.haha

    ReplyDelete
  2. best... aku sarankan ko tengok... dapat mengubat rindu kat HIMYM! hehehe~

    mana ko dpt pimaipimaitangtu weiii? gile klasik... hahaa~

    ReplyDelete