Sunday, October 17, 2010

the grown ups



have you ever wonder what would happened in ten or twenty years? when you're married, have kids, a career and all those future stuffs? well, aku harap lagi 20 tahun nanti life aku bleh jadi macam dalam movie ni.. Grown Ups...

lepas aku lipat kain, and kemas almari aku yang agak menakutkan... aku ingat aku nak tido... you know the usual 4pm to 6pm sunday naps... but i ended up watching this movie instead... best gak ar... dia tak berat... just konflik keluarga yang comel... tengok pon rasa tenang je... comedy yang best ar... concept cite dia lebeh kurang cam Cheaper by the Dozen yang digaul secukup rasa ngan Wild Hogs...



Grown Ups is story about 5 friends since junior high... lepas dah lama gila tak jumpa and masing2 dah ada family, diorang nye jurulatih basketball masa diorang umur 12 tahun, meninggal dunia so diorang pon kumpul balik untuk funeral jurulatih diorang tu... pastu diorang sewa satu rumah kat tepi tasik tempat diorang slalu lepak dulu and spent the weekends their together... macam biasa banyak bnde kelakar yang jadi...

adam sandler is one of the best comedian ever... and aku rasa telinge dia takde la besar sangat... nape sume orang asyik ejek telinge dia?

kenapa sume orang asyik ejek telinga aku? dalam sume movie plak tu...

No comments:

Post a Comment