Saturday, September 25, 2010

the picture

it's saturday... kalo ikotkan hati nak je ikot budak2 studio aku pegi Raya Tour 2010... tapi aku buat keputusan untuk duduk rumah je... when you live at home your not only responsible for yourself... but to all the members of your family.... kalo aku duduk hostel time praktikal... lama dah aku join... kebetulan weekend ni mak aku tak bagi aku keluar mana2... suruh aku jaga adik and cousin aku kat rumah... and mesti tour diorang habis malam nye... takkan la aku nak tido UIA lagi minggu ni... so takpe ar... takde rezeki...

a few days ago my mom was excited about something... kawan sekolah dia macam buat reunion ar... beraya rumah masing2... CIS~ dia pegi boleh plak... aku nak pegi takleh plak... tapi aku senyap je la... takkan menangnya argue ngan mak aku.... cause she's a mother... diorang sangat berbakat dalam bidang2 sebegitu... aku pehatikan je mak aku kehulur kehilir... bersiap2 nak gi beraya...

mak: "mana pegi sume bedak dalam rumah ni? kosong je sume bekas bedak ni!!... khadijaaah"
kaydee: "haaaaaaaa... kejap ye mak..."

mak aku terperasan bekas2 bedak yang kitorang letak setempat sume nye kosong... aku dah tau dari semalam dah... tapi aku senyap je... sekarang aku nak cerita the whole story kat mak aku... tapi aku rasa lagi bagus tunjuk je dari cerita.... ia akan jadi lebeh dramatik...

korang ingat bedak baby johnson2 tu sama ke fungsi nya ngan bedak sejuk?


aku rasa... aku tak perlu terangkan reaksi mak aku.... nasib baek dia tak heart attack...

kepada fatimah dan nurfatimah.... bape kali akak nak pesan.... kalo ye pon tak nak kantoi... jangan guna medium seperti camera phone (dah la guna hp mak aku) untuk tangkap gambar kerja2 korang ni...

4 comments:

  1. hahahaha.. adik ko memang cool~! cool sbb slalu buat bnda2 pelik pastu kantoi dgn sng. hahaha

    ReplyDelete
  2. cool?? kalo diorang kemas balik baru aku cakap diorang cool... hahaha~

    btw... bilik aku masih lagi bau wangi semacam...

    -__-"

    ReplyDelete
  3. klaka klaka..pastu kne marah camne?

    ReplyDelete
  4. kene marah camtu je la... kene tgur je... yg kene kemasnya aku... hahaha~

    ReplyDelete