Friday, September 3, 2010

the distractions

do i look like the kind of girl who play video games? thank you for not noticing but i do play...

well technically not video games... okay la... game kat FB takleh nak samakan tahapnye ngan video games, PSP, gameboy atau Playstation 1,2,3... tapi sekarang aku memang dah ketagih main game kat fb... aku ingat kalo dah praktikal ni aku akan jadi makin matang... and kat office aku akan fokus keje... tapi aku bleh plak berkecimpung dalam game2 FB ni... sume nye start ngan naddy ajak aku main pet society pastu epud ajak aku main fashion world... pastu aku tengok sopey, liez ngan ika (budak2 praktikal kat office) kalo diorg takde keje.. diorang akan main game fb... last2 aku pon terikot gak... these games are actually good distractions... macam kalo dah pukul 4 ptg and aku dah takde keje... bila main game FB ni kejap je rasanya dah pukul 5.30ptg (ye.. alasan ada dalam macam2 bentuk dan saiz)


Fashion World
skrg kat fashion world kedai anda bleh ade bukan hanya satu... bukan hanya dua... tapi empat tingkat~~~


Cafe Life
game ni memerlukan perhatian yang lebeh skit sebab kalo lambat angkat makanan tu... abislah hangus and guess what? ko dah rugi banyak duit...


Baking Life
dalam game ni bantuan rakan2 sangat penting... nak buat mesin kopi kene kawan tlg... nak besarkan kedai kene kawan tlg... dan pastikan kat tempat cashier tu ade tempat untuk customer beratur...


PetVille
Caleb? ko ni kenape? takleh mandi sendiri ek? asal aku jenguk ko je... mesti ko tengah main2 ngan lalat...




No comments:

Post a Comment