Friday, July 16, 2010

the pretty reckless

sesape yang layan gossip girl mesti kenal minah ni... Taylor Momsen... dier jadi watak Jenny yang suke sgt rebel... and tak nak dengar cakap ayah dier... kadang2 aku bengang gak tgk watak dier... ntah pape... ade je bende yang dier tak puas hati... but hey... that's just means watak yang dier bawak tu menjadi ar... here's taylor momsen dalam gossip girl... the rebellious teen who wants to fit in and become a fashion designer...


aku tak sangka... biasenye ramai je pelakon yg dah umur 2o tahun ke atas dpt watak jadi budak skolah... tapi taylor sorg je yang lakonkan umur dier dlm cite tu... time dier belakon gossip girl dier budak bawah umur... skrg pon dier budak bawah umur gak sebab umur dier baru nak masuk 17 tahun... tapi taylor momsen outside of gossip girl is totally different... here's taylor momsen when she's not acting...

she's the lead singer in a grunge band.. aku memang tak minat sangat lagu2 grunge ni... sebab bising... tapi lagu2 dari The Pretty Reckless ni okay gak ar... takdelah bising sangat... and taylor can really sing.. aku ingatkan bila aku dengar pasal dier ada band... owh ni mesti nyanyi lagu pop ni... but boy was i wrong...



“I didn’t choose acting or modeling, I got thrown into it,” Momsen says. “I liked it, so that wasn’t a problem, but music and songwriting are what I’ve always really wanted to do. I’ve been working with producers and hanging out in recording studios since I was five, I just couldn’t put out an album when I was eight,” she says with a laugh. “Now I can.”

No comments:

Post a Comment