Thursday, June 24, 2010

meet the team

kitorang curang ngan KAED.... sebab bergambar kat ENGINE.... sori KAED...

multidip dah lama dah abis... aku dah seminggu lebeh cuti dah pon... tapi baru nak buat entry pasal group multidip aku... Archaic Prodigy... budak2 dalam group ni.. serius bagi aku unik gile... masing2 ade perangai masing2... tapi yang aku kagum... group lain punyalah banyak masalah... gaduh la... tak suka yang tu... tak suka yang ni... tapi group aku... setahu aku lah... tak penah pon gaduh atau berselisih pendapat... tanda2 nak gaduh lagi la tak penah nampak...

lepas present mesti tangkap gambar~

masa mula2 dapat tau group... aku bersyukur aku dapat satu group ngan ika... atleast ade orang yang aku kenal... and masa mule2 masuk office kitorang yang tak dihias lagi... masing2 senyap je tak tau nak cakap ape... sume malu2... so aku yang mule bercakap... kalo aku atau ika time tu tak mula bercakap dulu... aku rasa memang sampai dua jam la kitorang sume senyap je...

bajet bergambar kat garden yang indah.. padahal kat engine je...

aku nak tergelak bile aku ingat balik diorang tekejut aku dah fourth year... tapi takde sorang pon yang panggil aku kak kd... lagi lah aku seronok ngan group ni... pelik la kalo berakak akak ni... sepanjang multidip... aku dah biase dengan teguran orang macam "eh? kd? baru nak amik multidip ke?".... i kept repeating the same answer... yang tak bleh blah nye bile ade yang ingat aku lecturer part timer untuk multidip... come on laa... muke mcm ni lecturer? masih terlalu awal...

cool gile bergambar kat sini... sekali lagi kami curang ngan KAED... ni tangga spiral ENGINE... padahal KAED ade je tangga spiral

first time aku nmpk kitorang bleh work together masa team building... we won almost every game... but no matter how good our teamwork was... and no matter how close we were... we didn't win the best design... aku dah tau lama kitorang takleh menang... tapi bile tgk yatie ngan kye teruja dan mengharap masa pengumuman sape menang... aku jadi terharu plak... having faith in something is a good thing... no matter how not so logic it might be...

cube teka sape yang di cut dan di paste dari gambar lain? ade 2 orang...

multidip is one of my precious experience as a student in KAED... and i'm kinda glad aku tak amik skali ngan budak2 batch aku... sebab aku dapat kenal ngan ramai budak2 junior... and diorg tak panggil aku akak pon... best wei... rasa muda...

meet the staff of Archaic Prodigy
Applied Arts And Design: Zul, Kaydee, Iqa, Nabilah, Ros and Fifiey
Architect: Afif
Landscape: Kye, Yatie, and Baz
Quantity Surveyor: Ipah, Thirah, Acap, Meji. Jee, and Zatil


here's a short intro we did for our multimedia presentation... diorang ni tak banyak kerenah... ajak bergambar sume on.... ajak berlakon pon on jugak...



sem depan aku tak dapat nak terserempak ngan diorang tidak sengaja di kawasan2 dalam KAED... sebab aku dah start praktikal... so sem dua nanti la... baru aku terserempak ngan diorang dgn tidak sengaja...

2 comments: