Saturday, May 22, 2010

the karaoke tension


what's the best way to release your tension?... well... that depends... everybody has their own way of melepaskan segala beban di dada~.... so arini aku, dean ngan inas... masing2 ngan tension masing2... decided that we'd go karaoke-ing untuk release sume tension... kenape kitorang tension?

1. aku tension sebab tak dapat2 lagi tempat praktikal...
2. dean tension sebab tak berhibur sepanjang 2 minggu dier start praktikal...
3. inas plak tension ngan presentation english dier pastu lecturer english tu tak abis2 jadikan inas sebagai target... (sume sebab inas tak datang 3 minggu pertama kelas sebab dier datang uia lambat)....



antara lagu2 yang kitorang nyanyi untuk 3 jam! (antara video2 yang boleh ditunjuk lepas ditapis dan diedit)


kesimpulan yang aku dapat simpulkan lepas abis karaoke...

inas boleh nyanyi kebanyakan lagu2 yang aku pilih.... dan aku boleh nyanyi kebanyakan lagu2 yang inas pilih.... dean plak boleh nyanyi kebanyakan lagu2 yang aku ngan inas pilih.... tapi aku ngan inas kebanyakkannye takleh nyanyi lagu2 yang dean pilih...

No comments:

Post a Comment