Thursday, January 28, 2010

busted!

aku mahu turun bawah kejap... mak aku suruh basuh pinggan... tapi kali ni... aku tak terus turun tangga... aku perhatikan fatimah dan nur fatimah... masing2 tengah sibuk menulis dalam buku sekolah mereka... hmmm... aku turun tangga tapi tak sepenuhnya... aku tunggu dan duduk kat tangga dalam dua minute... tiba2 aku dengar bunyi... bunyi pergerakan manusia... aku tunggu sekejap... pastu pelahan2 aku jalan ke arah mereka...

mereka masih tidak sedar... mungkin tengah mencari di mana YM aku... (hahaha.. aku dah tutup...)


masih mencari nampaknya... jangan harap lah nak jumpe.. aku dah tutup... hehehe~


eh? kehadiranku disedari...



u guys are busted! tau pon tekejut!...


apa gelak2? ingat akak wat lawak ke?



expressi mereka ketika mendengar bebelan dari aku... nampak gayanye macam taknak gerak dari laptop aku..



laaaa... ni ke keje korang? tak dapat kaco YM aku... korang bukak online game main kaler2... huh! bajet cute~



dah insaf? alhamdullillah~

5 comments:

  1. giler cute!!!
    hahaha nak jumpa diorang!!!

    ReplyDelete
  2. hahahah! comel gilee! bijak btol diorg ni..hahah!

    ReplyDelete
  3. comel????... comel ape bnde... diorang wat statement palsu kat ym kd pasal kd gi berak???
    itu langsung tak comel... huhuhuhu...

    ape2 pon... kd berbangga sbb dah berjaya kantoikan diorang.. hehehe~

    ReplyDelete
  4. pagad! thank u!
    aku happy gile ko ckp cmtu... kira impian ak nak jd kelakar dah bleh berakhir... misi dah tercapai..
    skrg nak jd pengacau handal plak... hehehe~

    ReplyDelete