Wednesday, May 6, 2009

the uninvited

the uninvited is actually the title of the movie aku, farah, syaf ngan epud gi tengok kat alamanda... kitorg mule2 ingat nak gi lunch je last2 tengok movie plak.. yang lain tak dapat ikot sebab bizi, ada hal, and berada di campus masing2...

around 2 lebeh.. kitorg sampai kat alamanda.. and meet up ngan epud yang tengah tunggu kelaparan kat depan arcade.. patot nye jumpe kol 1 lebeh.. kitorg trus gi makan kat Rasa.. aku ngan syaf makan crispy popiah (syaf ar ni.. kan aku dah ketagih popiah), farah makan fish and chips and epud plak makan kebab (yang penyek)

aku terlalu menikmati popiah aku sampai lupe nak rakam mase tengah makan.. here's a video i took after i finished my crispy popiah.. kitorg sume tengah tunggu farah abiskan makanan dier..
video

lepas makan.. pukul 3.30ptg kitorg bertolak gi gsc nak tengok cite the uninvited.. farah sebenarnye nak tengok confessions of a shopaholic tapi mendapat bantahan daripada epud.. last2 farah kalah gak.. terpakse berani menempuh the uninvited (she hates movies yang seram2 ni)

THE UNINVITED

turns out that it wasn't a ghost story as i expected.. mati2 ingatkan mak dier yang haunt idop diorg ni... rupe2nye anak pompuan dier yang sakit mental.. sume bayangan2 hantu tu... just illusions in her head.. tapi berbaloi ar tengok.. aku memang suke cite pasal sakit2 mental ni..


dah abis tengok movie kitorg pon kuar alamanda nak gi minum2 kat kawasan bangi je.. mak aku pesan suruh beli remote tv (remote tv dah hancur)... so syaf cadangkan beli remote tu kat kedai cina gila.. sume barang ada kat kedai tu.. just name it... epud dah gerak dulu.. dier tunggu kitorg kat tepi jalan..
video


dalam kereta ape lagi.. aku merakam aksi aku, farah ngan syaf... tangkap2 gambar gune syaf's new digital camera... dua2 camera aku kawal.. so just bayangkan la camne tangan aku time tu~
video

don't try this kat mana2 traffic light... farah tak sabar nak tengok gambar2 yang ditangkap.. so mase lampu merah je dier amik kesempatan nak tengok camera.. aku dah takut dah time ni.. syaf gelak tak henti2...
video



aku ngan farah still tak tau kedai cina mane yang dimaksudkan syaf ngan epud.. so kitorg wat perbincangan sekejap.. kejap je...
video

lepas dah beli remote, diorg teman aku tangkap gambar ukuran lesen (for my driving license) kat kedai foto selang beberape kedai je dari kedai cina gila tu..

we then head for a small kedai makan.. epud belanja kitorg minum2 petang.. around 7pm baru kitorg balik...

No comments:

Post a Comment