Friday, May 1, 2009

the MPH warehouse sale

mph distributors buat jualan gudang for 5 days.. from wednesday sampai ahad.. so hari jumaat (semalam) aku, syaf, mozek, and huda (adik mozek) tak melepaskan peluang untuk beli buku ngan harga yg sudah dimurahkan..

in the car, lepas dah amik syaf kat rumah dier.. aku noticed dier pkai gelang yg mcm disco ball.. mcm mengeluarkan cahaya..


warehouse mph tu dekat ngan uia pj.. sesetengah jalan seems familiar to me.. at first i thought we were going to a normal mph book store... and diorg wat macam lelong.. ntah camne bleh pikir camtu.. aku pon tak tau.. turns out kitorg gi gudang.. there were so many people.. labour day kan..

banyak gila ar buku dalam tu.. sampai je kitorg trus separate.. mozek ngan huda.. aku ngan syaf.. masing2 tengah pikir pasal agenda dan tujuan kedatangan.. i had to pretend i didn't see any of the best selling novels.. buat2 tak nampak.. buat2 lupa.. budget aku just rm100 and untuk beli buku yang berkaitan ngan interior design je.. and yeah.. video dalam warehouse tu aku memang tak amik.. there were so many people and its not save for my baby..

here are the books yang kitorg beli..

SYAF

syaf nye buku2 agak variety.. sebab dier belikan books gak untuk mak ngan adik dier.. sexy in six tu untuk mak dier.. bukan dier nye..


HUDA

daripada pilihan buku2 ni.. dapat dilihat disini huda likes to read novels.. yang jenis kelakar2.. aku macam teringin nak bace nasty book...


MOZEK

mozek nak beli buku the art of strategy sebenarnye tapi tak jumpe... pastu dier jumpe plak novel grafik mr punch yang agak menarik.. tapi tak beli.. dier pulang ngan tangan kosong..


KAYDEE

mine are all about interior design.. tak banyak pilihan but the ones i manage to find will be useful bila aku nak wat design... trends magazine aku beli 3.. 1 harga dier rm5 je..


lepas dah puas beli buku and round2 warehouse tu.. kitorg pegi midvalley.. perut dah lapar.. and aku mula curiga apakah itu gelato.. syaf plak nak beli camera.. on da way nak ke midvalley.. kitorg sesat kejap.. kejap je.. tersekat kat jalan sehala..


we had lunch at burger king.. pastu trus bertolak ke tmpt jual gelato.. i'm not really a fan of ice cream.. but once in a while makan.. okay gak.. aku ngan syaf beli perisa hazel nut... kitorg kongsi.. tapi tak abis.. so kitorg bagi mozek ngan huda habiskan..


lepas makan.. aku teman syaf beli camera digital kat sony centre.. mozek ngan huda pegi MPH.. lets meet syaf's new baby.. yang berharga rm 999... 12 megapixels.. huyoo...


time to head back home...


the next day.. (arini).. i went there again but this time with my family.. and bought 4 more books tentang interior design.. tapi still tak beli novel.. the best part about going with your parents... is that they pay for you... hehe~

No comments:

Post a Comment