Monday, June 15, 2009

drag "the missing screw" to hell

i really missed my baby time ni... my family went to seremban and diorang bawak baby skali... they took him away from me... kadang kala dunia ni memang tak adil. and certain sacrifises must be made(macam line kat dalam movie je).. so here's the first entry yang takde video (pilu gile rasanye bile type "takde video")
aku memang agak teruja nak tengok cite ni... dah lama tak tengok cite thriller (lama ke?)... mula2 aku, epud ngan syaf yang plan nak tengok movie ni hari khamis mlm... tapi mak aku tak bagi plak kuar malam jumaat... so tukar ari jumaat... tengah on da way nak ke alamanda... tiba2 suraya call... ceh nak tengok gak rupanya.. bila aku ajak masa awal2 bunyi macam tak nak... so epud patah balik amik suraya and she joined us... (biasanye time ni ada video aku akan letak kat bawah... tapi takde... sedeh!)

dalam drag me to hell ni... aku banyak gelak dari tekejut... ke aku memang gelak kalo aku tekejut?... lawak ar nenek tua tu... bukan takat lawak tapi mengelikan... penuh ngan trajedi2 melibatkan cecair yang jijik masuk mulut... contohnye.. i don't even want to give an example... tapi aku paling suka babak dalam kereta... tua2 pon ganas gak nenek tu... semata2 nak amik butang baju pompuan tu...

"ko dah malukan aku...aku sumpah ko!"(amik butang baju)

lepas tengok cite tu... kitorang terus balik bangi... tapi suraya dah kene balik so epud antar dier dulu and then kitorg gi mcd yang dekat ngan pkns... kat situ kitorang jumpe ngan syed... he was wearing a rather interesting t-shirt... gambar lengan orang bermuscle... tak lama lepas tu mozek ngan niman pon sampai... (again! there should be a video bawah ni...)

lepas makan kat mcd diorang nak lepak mapley plak... aku time ni agak berani balik lambat sebab family aku kat seremban... kalo diorang ade.. time suraya balik aku pon kene balik gak...

aku ngan suraya memang dah plan lama dah nak gi lowyat nak baiki laptop aku yang ayah aku rosakan... epud pon nak baiki handphone gak pastu syed pon nak ikot gak saje2 jalan2... so kitorang pakat gi sama2 naik kereta kawan epud yang aku tak berapa ingat nama dier... azharuddin kot... kawan epud ni tumpang letak kereta dier kat umah epud... dalam kereta, lepas amik syed... epud selongkar kereta kawan dier.... macam2 jumpe... tasbih la... cincin laa.. kat belakang plak banyak brochure pasal laptop and desktop...

sampai kat lowyat kitorg terus gi hp centre nak settlekan laptop aku... aku rasa macam kene baling ngan batu besar je bile abang cina tu pandang pelik je bile dier tengok laptop aku boleh bukak lepas masukan external... turns out laptop aku takde la rosak pon... tapi skru tempat nak sokong external tu takde... pelik gile... camne bleh takde skru kat tempat tu... i was never really good as solving mysteries... buku novel misteri pon aku x penah habiskan... so i was glad and happy bila epud cakap dier nak tolong pasangkan skru tu...

lepas tu kitorang gi baik handphone epud plak... epud tinggalkan je handphone tu kat situ... kang bila dah siap baiki baru kitorang gi lowyat balik amik... sementara tu kitorang berjalan gi pavilion for lunch... susah gak nak wat keputusan time ni nak makan kat ne... last2 kitorang lunch kat pizza hut...

masa aku wat entri ni... dah nak siap dah baru aku teringat ada video from syed's handphone... masa epud gi amik balik handphone dier... aku, syed and suraya duduk kat tempat makan kat lowyat tu... and syed belanja kitorang sushi... syed letak wasabi banyak sgt... mula2 muka dier cam biase je lagi.. cool je... tapi last2 rasa wasabi tu sampai ke telinga...
video

No comments:

Post a Comment