Friday, May 8, 2009

the chop and steak

friday was a tiring and a busy day for me.. with all the chores and stuff.. so petang tu bile syaf antar mesej ajak makan western malam tu.. aku jadi teruja.. hanging out with my friends was exactly what i needed daripada pandang penyapu je..

dalam pkol 8.30 malam, farah amik aku, syaf ngan aishah.. and kitorg trus bertolak gi petronas kat 15.. kat situ kitorg meet up ngan niman and epud..
video

aku ingatkan sume ade malam tu.. rupe2nye tidak.. syed ada hal, syef bizi, mozek ade tahlil and suraya plak tidak mendapat kebenaran untuk kuar.. lepas bincang kejap.. kitorg trus bertolak gi tmpat makan western.. tapi dalam perjalanan bleh plak tersesat.. kitorg terpisah.. epud drive laju sangat.. sampai farah tak dapat catch up and we got lost... camne ntah bleh tersalah tempat makan yang same nama plak tu..
video


the hungry and lost ones

akhirnye sampai gak kat tempat makan yang btol... tu pon sebab epud ngan niman patah balik cari kitorg... memang kelaparan ar time ni.. niman order macaroni, epud makan chicken chop, syaf ngan farah order chicken merryland, aishah makan fish and chips and ak plak menikmati roasted chicken.. here we are after we have finished our meals.. masing2 dah mule merepek and borak2 pasal nama2 manja kat umah...
video

kat mana2 pon boleh ade sesi fotografi... kat meja makan pon boleh ade sesi fotografi... syaf took pictures of all us secara individu... budak2 bangi ni memang suke bergambar ar...
video

dah midnight dah.. so kitorg pon nak gerak balik umah.. tapi sebelom tu nak wat lagi satu sesi fotografi... kalo tadi individu.. ni nak wat berkumpulan plak... the spot yang kitorg pilih nak tangkap gambar agak menarik.. bawah tiang lampu.. sebelah tokong cina ngan longkang...
video

it was time to head back home...
video

aku sampai umah dalam kol 12.30... bile sampai umah je baru aku teringat.. i promised my mom i'd be home by 11.30... aku bukak je pintu nampak mak aku tengah senyum manis je... "nape balik lambat?..."

No comments:

Post a Comment